donderdag 19 november 2015

There's always time for a green shelfie..

Share your plant shelfies, that's what Judith and Igor (from UJB) asked for.

Poeh, mijn hoofd stond hier even niet zo naar. 
Want eigenlijk had dit blog al rond de vijfde november gepost moeten worden.

Maar ja, eerst moest de kamer van Stijn Studie-Proof gemaakt worden, waren/zijn we ondertussen ook met het buro van de oudste bezig en niet te vergeten, voor volgende week donderdag moeten we verhuist zijn ivm de nieuwe bewoners op de Buitengracht.. 

Dus jullie zien het wel niet op de foto's maar rondom dat leuke burootje was het 1 grote puinhoop. 
En ik zeg was maar opgeruimd is het bij lange na nog niet.
Want probeer ik te doen? Alles wat voorheen verdeeld was over 2 werkplekken (3 kasten, 4 planken, 3 kleine kastjes), hier in 1 werkkast te proppen. Lezen jullie dat? Proppen!! Ha ha. Nou, niets is minder waar hoor. 
Graag zie ik alles keurig op orde en dan ook gelijk maar leuk gestyled ;-)
Ja, ik weet het. De deur gaat toch dicht.
Maakt niet uit, ik weet dat het er keurig èn leuk (in mijn ogen dan hè) uitziet als je die deur wel open doet.
Met als doel ...  een heerlijke opgeruimde werkkamer!

Maar afijn, daar gaat het hier nu niet om.
Ik was een paar dagen geleden bezig met het schoonmaken van kruidenbuisjes want ik had bedacht dat ik hier leuk bloemen in kon doen.
En toen had ik hem ineens, green shelfie > groen plankie ... groen kassie/burootje ... et voila!




6 opmerkingen:

  1. Mooie verzameling op je plankjes Gertrud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs leeg vind ik je shelfie al tof, maar je hebt er een mooi kunstwerkje van gemaakt! Ook al stond je hoofd er misschien niet naar, ik kan me zo voorstellen dat het eindresultaat je toch veel voldoening heeft gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja te leuk hè en dat vind je dan 'gewoon' op zolder boven de garage. Klopt hoor Janita en het was ook weer heerlijk om te doen. X

      Verwijderen
  3. Mooi Gertrud! Ik ben verliefd op die groene iittala waxineglaasjes, prachtig die 3 tintjes bij elkaar. Bedankt nog voor je lieve groetjes die ik doorkreeg van Sandra tijdens de blogger kaas fondue. Het was heel gezellig en lekker. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Pascale. Oh jij ook al. Ik vind ze ook prachtig en nog wel veel meer van iittala ;-) Graag gedaan, hoop dat we elkaar de volgende bloggerslunch gaan ontmoeten. Johan en ik hebben die zaterdag een kaasfondue gedaan, was natuurlijk helemaal lekker gemaakt. haha. Fijne vrijdag en alvast een goed weekend. X

      Verwijderen